Облік в ОСББ
Спеціалізована програма "ОБЛІК В ОСББ" передбачає управління й облік господарських операцій у сфері ЖКГ.
Хто є користувачами програми ОБЛІК В ОСББ
- Керуючі компанії;
- Об'єднання співвласників багатоквартирних будинків ОСББ;
- Житлово - будівельні кооперативи ЖБК;
- Житлово - експлуатаційні кооперативи ЖЕК;
- Житлово - експлуатаційні керуючі компанії;
- Абонентські відділи розрахунку зі споживачами за водо - та тепло постачання;
- Гаражні та дачні кооперативи;
- Котеджні селища;
- Будь-які організації, які здійснюють періодичні абонентські нарахування.
Дане рішення має три конфігурації, які відрізняються тільки кількісними обмеженнями - кількість будівель і споруд, що обслуговуються в рамках однієї бази даних.
Конфігурація програми |
Кількість будівель |
|
ОБЛІК В ОСББ. СТАНДАРТ |
1 |
|
ОБЛІК В ОСББ. ПРОФ |
10 |
|
ОБЛІК В ОСББ. КОРП |
Без обмежень |
Основні можливості програми ОБЛІК В ОСББ
- Облік житлових і нежитлових об'єктів, що знаходяться в управлінні;
- Управління особовими рахунками власників / мешканців:
- Нарахування, взаєморозрахунки та перерахунки;
- Облік пільг і субсидій, вивантаження даних для соціальних служб;
- Разові нарахування;
- Друк квитанцій.
- Управління приладами обліку:
- Введення показань приладів обліку;
- Розподіл показань будинкових приладів обліку;
- Коригування показань при зміні приладів обліку.
- Формування спеціалізованих звітів з пільг та субсидій: Звіт відображає, скільки субсидій було призначено і скільки нараховано, а також допоможе визначити суму невикористаної субсидії.
- Юридичний відділ:
- Формування припису на погашення боргу;
- Повідомлення (претензія) про наявність/перевищення боргу;
- Підготовка пакету документів для звернення до суду.
- Автоматизація проведення загальних зборів:
- Формування реєстрів власників і споживачів послуг;
- Облік присутніх і тих, хто проголосував;
- Підрахунок голосів і підведення підсумків голосування;
- Створення питань, інформаційних листів, результатів голосування.
- Аварійно-диспетчерська служба: Облік заяв та виконання завдань.
- Паспортний стіл:
- Реєстрація, зняття з обліку, зміна прізвища, паспортні дані;
- Печатні форми:
- Заява про реєстрацію/зняття з реєстраційного обліку за місцем проживання;
- Адресний листок прибуття/вибуття (Ф-1, Ф-2),
- Картка реєстрації;
- Виписка з будинкової книги про склад сім'ї та прописку;
- Звіт паспортного столу про прописаних/виписаних за період.
Технічні функції та взаємодія з іншими сервісами
- Завантаження довідників, початкових залишків з таблиць MS Excel або іншого програмного забезпечення;
- Обмін з конфігурацією Бухгалтерія для України;
- Комунікації зі споживачами послуг:
- E-mail розсилки квитанцій мешканцям;
- SMS-повідомлення мешканцям і співробітникам;
- Розсилка даних про стан розрахунків через "Telegram";
- Обмін інформацією з web-сайтом організації ЖКГ:
- Вивантаження інформації про нарахування по особових рахунках і квитанцій на оплату послуг;
- Завантаження інформації про показання вузлів (приладів) комерційного обліку (лічильників).
- Розміщення новин та об'яв для користувачів послуг.
Технічна підтримка
У прикладне рішення включений механізм звернення в технічну підтримку при виникненні неполадок в системі. Механізм включає в себе звернення через електронну пошту або відправку заявки безпосередньо в службу підтримки, а також контактні дані технічної підтримки користувачів.
У програму вбудований TeamViever для більш наочного надання консультацій. Він не вимагає додаткової інсталяції, оскільки розміщений безпосередньо в програмі.
МИ РЕКОМЕНДУЄМО ДОДАТКОВІ СЕРВІСИ:
регулярне технічне та законодавче оновлення програми |
обмін електронними документами між контрагенами |
формування та подання електронної звітності |
Бухгалтерські та юридичні послуги для сфери ЖКГ