Маркетингові послуги
На рубежі ХІХ-ХХ століть, коли світова економіка переживала кризу перевиробництва, виникла потреба в дослідженні кон'юнктури ринку. Так, концепцію збуту щодо пошуку покупця для продукції, яка виробляється, було змінено на нову філософію - виробництво продукції, яка продається. Отже, виник новий вид діяльності - маркетинг, функціями якого є просування та продаж товарів і послуг за рахунок збалансування попиту і пропозиції, уникаючи (пом'якшуючи) таким чином кризи надвиробництва.
Сучасний же маркетинг пішов ще далі і його задачею стало генерувати та виробляти те, чого ще немає на ринку.
Маркетологи ОЛЗА допоможуть вибудувати маркетингову стратегію щодо цінової політики, рекламних кампаній, аналізу ринку та стати впізнаваним у своєму регіоні, в масштабах країни та за її межами.
МИ ПРОПОНУЄМО
|
Брендинг |
Якщо у вас немає бренду, ви не в бізнесі. Сьогодні потужнішим маркетинговим інструментом у боротьбі за прихильність клієнтів є бренд, який представляє собою набір зображень і асоціацій: логотип, шрифт, кольорова гама, слоган, звук та, нерідко, персонаж. Ми створимо бренд і вибудуємо його стратегію, що вплине на імідж вашої компанії та додасть позитивних емоцій у свідомості клієнтів. Ефективний брендинг може призвести до збільшення продажів не тільки одного продукту, але й інших продуктів, пов'язаних з цим брендом.
|
Маркетингові дослідження |
Випуск нової продукції (товарів, послуг) або ребрендинг вже існуючої, ввезення імпортованих товарів або інша диверсифікація неможливі без попереднього аналізу ринку, адже нехтування смаками споживачів та можливостями конкурентів просто нерозумний крок в управлінні. Ми дослідимо смаки, побажання та попит споживачів, проведемо маркетингові дослідження щодо ємності ринку та наявних конкурентів.
|
|
Ціноутворення |
Класичним розрахунком цін продажу на товари і послуги є витратний метод ціноутворення. Але в умовах ринкової економіки підприємство має орієнтуватись на кон'юнктуру ринку та при відповідних умовах встановлювати відповідні ціни, навіть нижче точки беззбитковості. Ми маємо в своєму арсеналі понад 20 бізнес-кейсів формування ціни в залежності від бізнес-ситуації та допоможемо вам розробити цінову політику відповідно до кон'юнктури ринку.
|
|
Бізнес-план |
Бізнес-план - документ, в якому формулюються цілі проекту та визначаються шляхи їх досягнення, розраховуються фінансові показники та надається обґрунтування проекту. Ми підготуємо бізнес-план відповідно до технічних умов інвестора, банку або без стороннього капіталу та допоможемо розробити організаційні та маркетингові програми, вкажемо на проблеми, з якими може зіткнутися підприємство, розрахуємо потрібний об'єм фінансування та строки окупності проекту.
|
|
Реклама |
Реклама є найшвидшим і найдієвішим маркетинговим інструментом, щоб привернути увагу покупців до товарів і послуг, показати їх необхідність та корисність. В залежності від вашого цільового ринку (індивідуальні споживачі B2C, інший бізнес B2B) ми знайдемо аргументи, які викличуть довіру потенційних покупців, та запропонуємо рекламну кампанію відповідно до запланованого бюджету.
|
|
Паблік рилейшнз PR |
Одним із інструментів маркетингової стратегії є PR, основною функцією якого є створення позитивного іміджу організації через інформування громадськості та вплив на її уявлення. Паблік рилейшнз - це регулярна довготривала PR-кампанія, яка має бути задіяна одночасно по декількох каналах, починаючи з настроїв всередині організації і закінчуючи на міжнародній арені. Ми створимо позитивне уявлення про вашу організацію через брендинг, пресу, Інтернет, відео. |
Інші напрями менеджменту >>>